Известие

Collapse
No announcement yet.

Как да подобрим спирането на 33, Сюд и Спринт

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Такаааа, гледам, че чичко ви Иво пак е писал на голямо количество вино. Та да поясня. 33-ките, имат дискове отзад, само и единствено, ако имат АВS. Без значение с какво задвижване.

    Второто главно нещо: Ивоооо, стига идиотски фантазии!!! Окачването на Типовата платформа няма допирна точка с това на 33. То на практика няма шенкел. Именно затова 33-ковия е толкова ценен. Още повече ако някой толкова е на зор да мине на дискове, а не може да си намери шенкели, ще му бъде по-лесно да пригоди шенкел от Opel или VW отколкото от Фиат. Например при Opel шенкела отзад също се захваща с 4 болта, както при 33.
    Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

    Comment


    • #32
      Не е много коректно да се обиждаме и да се обвиняваме без доказателства.
      Аз лично не твърдя, че си неспасяем пияница, защото имам вяра в хората.
      От друга страна съм сърдит, защото ме обвиняваш, съвсем неоснователно, че съм злоупотребил с вино!
      Държа да поясня, че от обед лющя ракия и никакво вино не съм вкусвал Освен това, не съм казал категорично, че типовите шенкели стават, а просто да се провери.
      Освен това, вместо да ме обвиняваш, съвсем неоснователно в алкохолизъм, по-добре се напъни и ми отговори, става ли сервото от QV в нашите кошници!
      На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
      Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
        Не е много коректно да се обиждаме и да се обвиняваме без доказателства.
        Аз лично не твърдя, че си неспасяем пияница, защото имам вяра в хората.
        От друга страна съм сърдит, защото ме обвиняваш, съвсем неоснователно, че съм злоупотребил с вино!
        Държа да поясня, че от обед лющя ракия и никакво вино не съм вкусвал Освен това, не съм казал категорично, че типовите шенкели стават, а просто да се провери.
        Освен това, вместо да ме обвиняваш, съвсем неоснователно в алкохолизъм, по-добре се напъни и ми отговори, става ли сервото от QV в нашите кошници!
        Не става естествено сервото от 145. То е по-голямо в диаметър от 33-ковото сигурно поне 7-8 см. А и няма смисъл от по-голямо серво. Има смисъл единствено от по-големи спирачни апарати и дискове. Тогава всичко си идва на мястото.
        А по отношение на обидите, па откога си станал толкова обидчив? А и що да не е вино, като сега навън времето казва: Винско и Свинско!!!
        Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
          Не става естествено сервото от 145. То е по-голямо в диаметър от 33-ковото сигурно поне 7-8 см. А и няма смисъл от по-голямо серво. Има смисъл единствено от по-големи спирачни апарати и дискове. Тогава всичко си идва на мястото.
          А по отношение на обидите, па откога си станал толкова обидчив? А и що да не е вино, като сега навън времето казва: Винско и Свинско!!!
          Щото отказах цигарите и виното не ми понася!
          Катро гледам не ми стига само 1.5 см.
          Трябва да местя парното.
          Иначе сервото ми издиша и си е за смяна
          Отивам да люсна още една и си лягам!
          Стига ми за днеска!

          Лека нощ
          На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
          Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
            Щото отказах цигарите и виното не ми понася!
            Катро гледам не ми стига само 1.5 см.
            Трябва да местя парното.
            Иначе сервото ми издиша и си е за смяна
            Отивам да люсна още една и си лягам!
            Стига ми за днеска!

            Лека нощ

            Не си занимавай с глупости. Отивай при Пешката и отвличай сервото. Слагай си оригиналното и няма да имаш грижи.
            Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

            Comment


            • #36
              От доста време бях намислил да сменя неспирачките на картинга със спирачки, но все не намирах желание да отделя едни 300+ кинта за новите, е намерих желание и се започна - апарати от Калибра турбо, дискове от 155 кучка( м/у другото Боби същите са като на 156 но с 4 болта) накладки за Калибра турбо, спирачна помпа от 75-ца и преходници за спирачните маркучи. Малко търкане на апаратите и боя, смяна на гуменяците и всичко беше готово за монтаж. Дисковете както Боби спомена са с малко луфт на централния отвор но се справих с втулки от тънка ламаринка. И за тази трансплантация бях чел доста, предимно в алфаоунър форума и ти да видиш, всичко си дойде на мястото. Единствено имах опасения, че помпата няма да се сработи със сервото, че имам един подобен случай с помпа от 33, буталото на сервото не искаше да натакова помпата като хората и така и не потече спирачна течност от апаратите. Но за мое голямо учудване този път всичко мина като по спирачна течност, обезвъздущиха се и трите точки без никакъв проблем. Сега остава тестове за се правят, но другата седмица ще е, че още не сме роудлигъл. А тази седмица ще се заема с още едно предизвикателство - хидравлична ръчна спирачка, че не ми се занимава с апарати с жила.
              Attached Files

              Comment


              • #37
                браво, добре изглежда .. ся остава и да спира

                за хидравличната ръчна много добре си се ориентирал, интересно ми беше само дали помпата за ръчната става от 33ка
                33 16v/MR2 SW20/S3 8L

                Comment


                • #38
                  браво ще чакаме отзиви.
                  alfa 33 1,7 IE 89гд.[SIGPIC]
                  alfa 33 1.7 IE 92гд.
                  alfa 166 2.4jtd 02гд. 150к.с.
                  lancia delta 1.9td 99гд.

                  Comment


                  • #39
                    Много добре е станало браво!!!Ако днес имах хубави спирачки нямаше да катострофирам. Но нямах!!! Сега поне докато си оправя кошничката ще се заема и аз с тези смотани спирачки че тези 33-ки са ебахти боклука в това отношение!!!
                    Аlfa33 1.7 107hp- 132hp.RIPAlfa33 1.7 16v. 1??hp.-Бившата!Alfa145 1.7 16v.-EX!AlfaRomeo33 1.7IE-Rip!AlfaRomeo33 1.3DLRO40 90hp.-1.7 16v-totalAlfa33 1.7 16vQV-EX. Alfa33 1.7 16v 4x4

                    Comment


                    • #40
                      Да кажа и аз няколко неща относно спирането при 33, относно неговите подобрения и т.н

                      На всички ни е ясно, че 33 не спира. Но първото и най-важно нещо е да знаете, дали вашата лична 33-ка въобще спира така, както трябва , или има проблем в спирачките. Най-често проблема е отзад, където почти всички 33-ки са с барабани. Когато не спира колата отзад, се получава едно усещане, че колата въобще не спира. Защото на ниска скорост предните колела могат да блокират и се получава ясно на всички нещо, доста неприятно, а във висока скорост просто без помощ от задните колела нямате достатъчно сцеплбение между каучук и асфалт. Почти съм убеден, че на 90% от собствениците тук не им работят задните спирачки, или поне не колкото трябва. Другото нещо е така нареченият кантар, който почти винаги е блокирал. Но да се върнем на самите барабани. В обще линии всяка 33-ка влязла в сервиза, в който работя е с проблем в задните спирачки. Проблемите са най-разнообразни. Най-често се среща проблема с неработещи тресчотки на накладките, или още познтати като самонатягащ механизъм. Много често ако са сменяни накладките не е сглобена правилно въпросната тресчотка и тя не функционира. Често не са и сложени правилно пружините или въобще липсват. В повечео сервизи въобще не знаят това устройство как работи и каква му е функцията. Няколко пъти сам виждал липсващи части от въпросната тресчотка, която е преебана при мантажа.
                      Друг често срещан проблем е течащ спирачен цилиндър, или блокирали буталца в самото цилиндърче. Там нещата са ясни - смяна. Но ако цилиндърчето е текло, то не се сменя просто и толковва, а трямва идеално да се измие спирачната тичност от барабана и накладките. Мие се с Меглио и вряла вода просто идеално. Но не се ли измие, все едно нищо не е сменено.
                      първо се уверете, че колата спира отзад, и след това подобрения. А относно подобренията, за да ги направите, първо трябва да имате ясна концепция, какво искате, за какви пари и как ще си карати колите.
                      Не забравяйте и ГУМИТЕ. Гумите са от изключително важност, ако искате да ви спират колите, карайте с хубави меки гуми, а не изгорели до положение "порцелан" галоши.
                      Относно подобрението отпред, първо трябва да сте наясно, че варианта на Иво и единият мой, не е единственият. Той е по-труден, защото апарати за Калибра Турбо се намитат много трудно. Това за вариант със дискове 284 мм. А отделно е лошото, че там вече няма вариант за по-малка джанта от 15 цола.
                      Най-удачният вариат и с дискове 257 мм. Така продължавате да карате със 14- ки, не е необходимо да сменята спирачната помпа, а апаратите донор са от много по-голяма гама Опели и се намират лесно и са евтини. Накладките за тях също са по-евтини. Пак ще повторя, за 257 мм диск апарати стават от Астра 1-во поколение с 2.0 мотори, Вектра 1-во поколение с 2.0 мотори, а такива коли има много и апарати се намират лесно. Дисковете се ползват от почти всички италианки на 157 диск, а той е значително по-евтин от дисковете, които си е взел Иво или дисковета от 156 на червената ми 33-ка . Не се подлъгвайте, че 257 мм е малък диск за тази кола. Алфа 164, Ланча Тема и Фиат Крома с този размер дискове, знаете колко са големи и нямат проблем със спирането . 33-ката е мноооого по-лека и трябва да ви е ясно, че този въриант е достатъчен. Естествено, и в 2-та вида конверсия е важно да си купите възможно по-хубави накладки, за да има истински разултати.

                      Толкова засега от мен, а всеки, който не е сигуран дали 257 диск е подходяща конверсия, може да дойде и да направи няколко спирания с комбито ми, което е с 257 диск, и което е най-хубаво при него, зиматга си го карам с 14-ки, все пак това ми е ежедневната кола.

                      ---------- Post added at 17:43 ---------- Previous post was at 17:38 ----------

                      А Иво (за MrX става въпро, да не се обърка някой) да сикаже с каква боя ги боядиса тия апарати, някаква много специална и за колко пари, или спрай някакъв, или пак обикновена боя.
                      Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
                        А Иво (за MrX става въпрос, да не се обърка някой) да си каже с каква боя ги боядиса тия апарати, някаква много специална и за колко пари, или спрей някакъв, или пак обикновена боя.
                        Апаратите ги боядисах със спрей за апарати някакъв, не е от най-качествените но само този намерих. Спрях се на 284 дискове, защото така и така съм на '15-ки, а и случайно ми попаднаха апаратите миналата година. Дисковете като за марката, която са ги намерих на мисля изгодна цена, накладките са Феродо СЛ.
                        Ето и цените:
                        -апарати - 100 -
                        -дискове - 120 -
                        -накладки - 48 -
                        -помпа - 75 -
                        -ремонтен комплект апарати - 20
                        - спрей - 7
                        -скоби за апаратите - 12
                        = 382 - бахти и прахосника съм!

                        Comment


                        • #42
                          Първоначално публикувано от MrX Покажи съобщение
                          Апаратите ги боядисах със спрей за апарати някакъв, не е от най-качествените но само този намерих. Спрях се на 284 дискове, защото така и така съм на '15-ки, а и случайно ми попаднаха апаратите миналата година. Дисковете като за марката, която са ги намерих на мисля изгодна цена, накладките са Феродо СЛ.
                          Ето и цените:
                          -апарати - 100 -
                          -дискове - 120 -
                          -накладки - 48 -
                          -помпа - 75 -
                          -ремонтен комплект апарати - 20
                          - спрей - 7
                          -скоби за апаратите - 12
                          = 382 - бахти и прахосника съм!


                          Не си бре, даже тънко си минал. А иначе е ясно, че 284 е още по-добре, ма нали си знам, че на нас двамата с теб тия коли са ни само за кеф, а не ежедневки, та затова ги съветвам да си преценят внимателно момчетата, щото си има и икономическа страна. Иначе зимата с 15-ки си е тегаво с тия коли. за зимна гума идеалният размер в 33 е 175 /65/14 - хем не са скъпи, хем копаят.
                          Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                          Comment


                          • #43
                            Първоначално публикувано от Kris Покажи съобщение
                            интересно ми беше само дали помпата за ръчната става от 33ка
                            Може би ще стане, но не спирачната помпа, а тази за съединителя. На повечето места където четох използват помпи за съединител от лада и хонда сивик, аз взех ладова, че е 20 кинта. Днес ми направиха преходниците за тръбите, остава стойката да измъдря и монтирам.

                            Comment


                            • #44
                              Вече официално мога да обявя, че дедо има работеща хидравлична ръчна спирачка. Въпреки, че материалите по изработката и инсталирането са доста в нета отново метода беше проба-грешка. По горе писах, че се използват предимно помпи за съединител от лада и хонда сивик и, че съм се ориентирал към такава от лада(от финансова гледна точка), е след два доста умазващи със спирачна течност опита се дезориентирах в другата посока - помпа от хонда. Та за ладовата, снабдих се нова от магазина, като преди това бях чел и руски сайтове как се постига ефект с нея. Направиха ми преходници и резби там където беше нужно. Сътворих конзола за захващане на механизма, в последствие разбрах първоначалният ми дизайн, колко оптимистичен и нереалистичен е и последва усилване на конзолата, която претърпя в последствие още едно усилване. Събрах всички части на ръчната и право в колата. Теч тук, теч там, но нали е пробно няма страшно. Ми задейства се, ОБАЧЕ имаше един доста голям проблем - помпата връщаше през буталото напред и изтичаше извън нея, т.е. на мокета зад скоростния лост. Демонтаж, разглабяне на самата помпа за проверка на уплътнителите, ми всичко си наред. Нова проба и пак същото, а на всичкото отгоре ми пропадаше и педала ако го задържа, да не говорим, че не шеше нормален на натискане при първо натискане - мек - некачествени спирачки. Бесен, пълен демонтаж на всичкои запращане на помпата от лада където хора не минават. Една бърза проверка във форума на хонда в раздела им "продава"(видим и за не регистрирани) и останах учуден колко хонди сивик 5 генерация се продават и на какви тънки пари. Спирачна помпа втора ръка от хонда '95 20 кинта, доставка 5 кинта. Пристигна помпата, ми тя кат деЦка пишка, има няма 6-7 см дъга и 2 дебела.Тук е момента да кажа, че действието на двете помпи е напълно срещуположно, нищо че натиска идва от една и съща страна. Едно бързо разпробиване и навиване на резба, преправяне на захватните места на конзолата и готово за проба. Много лесно мина обезвъдушаването, малко помпане на педала, 2-3 пъти помпане на ръчната и всичко стегна яко - ход на ръчната 2-3 зъба. Една бърза проба из махалата - къса гумите и кърти паветата. И досадната работа продължава - демонтаж, боя, съхнене, монтаж на всички чаркове и отново в колата. И всичко заспа!
                              Attached Files

                              Comment


                              • #45
                                Вече имам наблюдения над подобренията по спирачната система. Мииии спира. Малко усещам педала като гумен, вероятно заради малкото серво, но определено колата спира. Ръчната също е наред, на прегледа изкарах колата от валците като я дръпнах, а хода и е максимум 3 зъба. И друг плюс, малко несериозен, но, сега джантите не стоят "празни", дисковете и апаратите изпълват вътрешния диаметър много добре.

                                Comment

                                Working...
                                X